Huisstijl en logo laten ontwerpen of moderniseren?
Als grafisch designbureau verzorgen we professionele huisstijlen voor jouw brand identity. Want we snappen dat een huisstijl belangrijk is om het merkverhaal te vertellen, met het logo als belangrijkste huisstijlelement. Ben je op zoek naar een compleet nieuwe huisstijl of een modernisering van de huidige huisstijl? Kom in contact met ons en deel jouw merkvisie.
Benieuwd naar onze aanpak? Bekijk dan onze webdesign werkwijze!
Je laten adviseren? Dat kan!
We nodigen je graag uit voor een creatieve sessie om je nieuwe huisstijl te bespreken.
Wat wil ik met mijn nieuwe huisstijl?
Een aanvraag DTP-werk kan heel breed of specifiek zijn. Wanneer je een huisstijl wil laten ontwikkelen, ga je met een expert samen zitten. In dit gesprek kan jij jouw toelichting geven hoe je het voor je ziet. Daarna wordt er samen de richting bepaald waar jij met jouw bedrijf naartoe gaat. Wat heb je nodig om een sterke basis te krijgen voor je huisstijl?
- Huisstijl laten ontwikkelen
- Een brand guide maakt jouw huisstijl consistent
- Visitekaartjes, folders, posters, PowerPoints, flyers, magazines of documentaties: het kan allemaal!
Dit kan uiteenlopen of door de tijd heen verder uitgebreid worden wanneer dit van toepassing is voor jouw bedrijf. Ben je alleen op zoek naar een grafisch designbureau die losse grafische elementen kan maken? Dit kunnen wij natuurlijk ook voor je realiseren. Met de juiste gesprekken maken wij graag nieuwe ontwerpen!
Klantencase: Bèta Challenge
Wat kan een Brand identity voor mijn bedrijf betekenen?
Waarom een logo voor mijn huisstijl?
Logo
- Versterkt je bedrijfsidentiteit
- Modern en professioneel ontwerp
- Geschikt voor mobiele weergave
Zoals eerder is beschreven horen wij graag jouw merkverhaal aan en de wensen/eisen die daarbij horen. We denken in dit proces graag met je mee! Nadat we alles op papier hebben gezet gaan we op zoek naar elementen die daarbij horen. Aan ons dan de taak om dit te gaan visualiseren, met bijbehorende vormen, lettertypes en kleuren. Wanneer dit is gebeurd plannen we een feedbackmoment in om de ontworpen logo(‘s) te bespreken. Wij ontwerpen minimaal 2 logovarianten waarop feedback gegeven mag worden. Op deze manier ontwikkel jij samen met de ontwerper het definitieve logo.
Wanneer het definitieve logo is bepaald wordt het logo opgeleverd in verschillende maten, in: zwart, wit en kleurversies. Op basis van de gemaakte keuze in dit proces kan er een brand guide ontwikkeld worden. Hierin worden de richtlijnen van jouw huisstijl vastgelegd. Lees hieronder meer over wat de Brand guide voor jou kan betekenen.
Hoe blijft mijn huisstijl consistent?
Brand guide
- Voor een krachtige brand story
- Herkenbare communicatie-uitingen
- Voor intern en extern gebruik
- Het gebruik van het logo
- Toepassing van kleuren en kleurcodes
- Welke vormen worden er toepast
- Welk lettertypes worden er gebruikt
- Het gebruik van iconen
- De tone of voice van jouw merk
Voor Bèta Challenge is er in de brand guide onder andere vastgelegd hoe het nieuwe logo wordt gebruikt, de kleuren en kleurcodes, lettertypes en voorbeelden van gebruik in uitingen. Het eindresultaat is een compleet en praktisch opgestelde brand guide die de lezer ook inspireert!
Meer grafisch werk laten ontwerpen?
Huisstijldragers
- De ideale visitekaartjes
- Creatief en professioneel
- Druk- en printklaar opgeleverd