Zoekmachinemarketing op succesvolle wijze ingezet
Onze slimme SEO & SEA campagnes zorgen ervoor dat jouw bedrijf in Google zichtbaar is op het juiste moment, bij de gewenste doelgroep én alleen op relevante zoekwoorden. Uiteraard met de beste Return-on-Investment (ROI). Is jouw bedrijf actief in een concurrerende markt? Ook dan liggen er kansen. Laat ons vrijblijvend met je meedenken.
Benieuwd naar onze aanpak? Bekijk dan onze online marketing werkwijze!
Klaar voor de stap omhoog?
Zoekmachine marketing bureau: onze cases
Er zijn meerdere bureaus die jouw zoekmachinemarketing kunnen verzorgen. Het is altijd goed om te vergelijken en te kijken naar enerzijds bewezen resultaten en anderzijds met welke partner er de beste klik is. We delen hier een aantal succesvolle cases, de klik laten we graag ervaren tijdens een kennismakingsgesprek.
Frecious
- 28% groei in organisch verkeer
- 500% meer top drie posities
- 36% stijging kwalitatieve links
BOHLT
- 51% groei in organisch verkeer
- Van 0 naar 28 top drie posities
- 389% stijging kwalitatieve links
B12.nl
- 88% groei in organisch verkeer
- Van 11 naar 45 top drie posities
- 289% stijging kwalitatieve links
NL Dance
- Minder dan €3,- per lead
- 17% conversiepercentage
- 18% verbeterde CTR
Hoe pakken wij het aan?
Onze aanpak
Het is ook onze verantwoordelijkheid om te zorgen voor websitebezoekers met de juiste koopintentie of informatiebehoefte. Door vooraf meetbare doelstellingen te formuleren, meten we nauwkeurig het effect van de zoekmachinemarketing-campagne. Doelen kunnen zijn: offerteaanvragen, een webshopverkoop, proefritaanvraag, et cetera.
Onze online marketeers zijn gedreven om het beste uit jouw zoekmachinemarketing-campagnes te halen. Statistieken zijn altijd in te zien, bijvoorbeeld via Google Analytics. Periodiek worden de resultaten en uitgevoerde optimalisaties met je gedeeld. Zo is er altijd 100% inzicht en hebben we volledige controle over de ROI.
Starten met zoekmachinemarketing?
De start
Weet je welke zoekwoorden jouw doelgroep gebruikt om de diensten of producten te vinden? Met een gedegen zoekwoordonderzoek breng je in kaart wat relevante zoekwoorden zijn, mede op basis van zoekvolumes, concurrentie-index en trends.
Een toereikend budget is een belangrijke factor voor het laten slagen van een campagne, of dat nou SEO of SEA is. Zeker in competitieve markten met veel aanbieders en hoge CPC’s.
Wat wil je bereiken met zoekmachinemarketing? Stel meetbare en vooral realistische doelen. Voorbeeld: in 6 maanden met 10 zoekwoorden in de top 3 van organische posities komen.
Welke marketingtools zijn er?
De tools
Een goed ingesteld Google Analytics-account is de basis voor elke marketeer. Hiermee meet je waar je bezoekers vandaan komen en hoe deze presteren. Hierdoor kan je gericht optimaliseren.
Google Tag Manager maakt het mogelijk om eenvoudig doelen, gebeurtenissen en andere belangrijke resultaten te meten. Daarnaast kan je eenvoudig koppelingen maken met andere marketingtools. Daarom richten wij dit altijd in voor klanten.
Met wereldwijd omarmde tools zoals Ahrefs brengen we de mogelijkheden voor jouw bedrijf in kaart. Door vooraf een expertonderzoek uit te laten voeren, zorg je voor heel gerichte marketinginvesteringen.
“Haal ook het meeste rendement uit zoekmachinemarketing! Wij geven advies over SEO en SEA en voeren campagnes uit om jouw bedrijf online te laten groeien. Zet ons in voor eenmalige optimalisaties, waarna je zelfstandig verder kan. We zijn ook zeer sterk in het neerzetten en blijvend verbeteren van campagnes.”