Wordpress website laten maken Sommet Media Beta Challenge

Verbinden met een nieuw uniek design

Bèta Challenge is een landelijk samenwerkingsverband met tientallen aangesloten scholen. Samen hebben ze als doel de ontwikkeling en verbetering van het onderwijs. In dit digitale tijdperk is een gebruiksvriendelijke website een belangrijk medium om goed en snel de doelgroepen te informeren.

Communiceren met twee werelden

De uitdaging

Hoe zorgen we ervoor dat de nieuwe, moderne website de twee doelgroepen aanspreekt, namelijk de leerlingen en de docenten? Met een eigen huisstijl die de mensen motiveert om de website te gebruiken voor het opzoeken van informatie? De eerste stap was het verdiepen in de organisatie en erna deze te vertalen naar een uniek webdesign.

Sommet Media voor elke klant een #1 service

Een design voor de toekomsta

Het resultaat

Voor de organisatie hebben we een compleet nieuwe huisstijl en logo ontworpen. Met speelse elementen die de kern van Bèta Challenge onderstrepen: stimuleren van talent door actief samen te werken. De nieuwe WordPress website is heeft een eigen, herkenbare uitstraling gekregen waar beide doelgroepen zich goed mee kunnen identificeren.

De site is getest op alle gangbare apparaten, browsers en besturingssystemen. Zo hanteren we een hoge gebruiksvriendelijkheid voor de meeste websitebezoekers. Door de website periodiek te blijven updaten en onderhouden, zorgen we er verder voor dat de site correct blijft functioneren.

Ook benieuwd hoe de nieuwe huisstijl van Bèta Challenge is toegepast op hun WordPress website? Ga naar www.betachallenge.nl en misschien krijg je ook inspiratie voor jouw nieuwe website!

Huisstijl en webdesign in één

Is jouw organisatie toe aan een design make-over? Een nieuw design kan zorgen voor klanten die je voorheen niet kon bereiken. Je laat met een upgrade van het logo en de website zien dat je klaar bent voor de toekomst en de volgende generatie relaties. We laten jouw bedrijf opvallen met:
Van idee tot creatie en resultaat. Onze experts helpen je het gehele proces. Laat je tijdens een vrijblijvend adviesgesprek informeren en wie weet starten we ook een succesvolle samenwerking!

Bekijk meer van ons werk

Webdesign
Een professionele nieuwe website gericht op het vergroten van het aantal inschrijvingen voor de schermschool.
Social Media
MySteel groeide met een professionele social mediastrategie naar miljoenen bereik en een indrukwekkende ROAS van 381%.
Webdesign
Nieuwe huisstijl en website. HR Installatietechniek is een jong bedrijf dat is gespecialiseerd in airco installatie en onderhoud.

XTNT – Van nieuwe huisstijl en logo naar moderne website.

XTNT is een bekende speler op het gebied van mobiliteitsoplossingen. Om meer van de organisatie te laten zien naar de opdrachtgevers en potentiële teamleden toe, was er behoefte aan een vernieuwing van digitale uitingen.

Met het maken van een nieuwe huisstijl en logo was de eerste stap gezet. Vanuit daar zijn we aan de slag gegaan met het bedenken van een fris, modern en persoonlijk webdesign. Want XTNT is bovenal een fijne organisatie om bij én mee samen te werken.

Het resultaat is een unieke website waar de persoonlijke boodschap van XTNT op een heldere wijze wordt overgebracht. Met een portfolio onderdeel die eenvoudig uitgebreid kan worden. Daarnaast een blog sectie waar bezoekers de actualiteiten kunnen lezen.

Eiwitpoederaanbiedingen.nl – Modulair gebouwde affiliate site.

Er is veel vraag naar sportgerelateerde producten, met name in de voeding is dit de afgelopen jaren explosief gestegen. Met de site eiwitpoederaanbiedingen.nl wordt hier slim op ingespeeld.

Bezoekers kunnen heel eenvoudig en snel eiwitpoeders bekijken en vergelijken van verschillende merken en aanbieders. Vervolgens worden bezoekers doorgestuurd naar de webshop waar de verkoop plaats vindt. Hiervoor ontvangt eiwitpoederaanbiedingen.nl een commissie.

Sommet Media heeft geholpen van A tot Z: met het maken van een huisstijl + logo en een responsive website inclusief SEO.

Acerus – Duurzame portfolio website in twee talen.

Acerus is een ambitieuze start-up op het gebied van ESG. Met de realisatie van een nieuwe huisstijl + logo en website (geoptimaliseerd voor Google), ligt de focus op het binnenhalen van nieuwe klanten.

Door de meertaligheid kunnen zowel Nederlandstalige als Engelstalige bezoekers op de site de juiste informatie vinden. Bij interesse kunnen ze snel contact opnemen, omdat het design conversiegericht is bedacht.

Barista Bandits – Op maat B2B website gericht op leadgeneratie.

Barista Bandits is een mooie organisatie die zakelijke events voorziet van smakelijke hospitality oplossingen. Met professionele barista’s, customized koffiewagens en een hoogwaardige service.

Met de doorontwikkeling van het bedrijf en de huisstijl, hoort ook een nieuwe website. Sommet Media heeft deze volledig vanaf nul ontworpen en opgeleverd in WordPress.

  • Uniek design gebaseerd op de huisstijl.
  • Aansturen op het invullen van offerte- en contactformulieren.
  • Snel ladende pagina’s.
  • Teksten geoptimaliseerd voor Google.
  • Inclusief hosting & onderhoud.

Maximus Brouwerij – Smaakvolle website én webshop in één.

Voor de Utrechtse bierbrouwer Maximus hebben we een nieuwe site inclusief webshop ontworpen en gebouwd. Dit is gemaakt in WordPress en Woocommerce. Het resultaat:

  • Huisstijl doorgetrokken naar een uniek webdesign.
  • Volledig responsive gemaakt voor desktop, laptop, mobiel en tablet.
  • Snel ladende pagina’s en zoekmachinevriendelijk.
  • Met een SEO migratie.
  • Ingerichte Google tools voor het meten van belangrijke resultaten.

KDV Jansen & Jansen – Kleurrijk en uniek design.

KDV Jansen & Jansen is een begrip in Utrecht. Op meerdere locaties runnen zij een kwalitatief en persoonlijk kinderdagverblijf en BSO. Na jarenlang dezelfde huisstijl en logo te hebben gebruikt, mochten we aan de slag met een compleet nieuw design.

De vorige site hadden we ook al gemaakt, dus we wisten al goed wat we aan elkaar hebben in een samenwerking en wat het gewenste eindresultaat moest zijn. Namelijk een uniek, op maat design voorzien van veel persoonlijke sfeer. Ook moest het aansturen op de twee soorten conversies. Allereerst de ouders die hun kind inschrijven. Daarnaast moest de website een professionele indruk geven en werkzoekenden aanspreken om te solliciteren.

De site is compleet opgeleverd inclusief SEO-migratie, onderhoud en support voor een duurzaam resultaat.