Sterke basis voor een snelgroeiend bedrijf

HR Installatietechniek is een jong bedrijf dat is gespecialiseerd in airco installatie en onderhoud. Leads kwamen vooral binnen via derde partijen, zoals vergelijkingssites. Voor meer controle op leadgeneratie en marketing, wilt de klant een eigen advertentie campagne draaien. De eerste stap was het maken van een professionele website die leads kan opleveren met een gerichte Google Ads campagne.

Design from scratch

De uitdaging

De oude site had nog geen huisstijl en een logo dat niet helemaal past bij de gewenste uitstraling. We gingen dus met de klant terug naar de tekentafel om samen iets unieks neer te zetten. Vanuit daar maakten we een professioneel webdesign dat bezoekers aanspreekt en overtuigt om contact op te nemen, bijv. via offerteaanvragen.

Sommet Media voor elke klant een #1 service

Haroene Razzouki Eigenaar HR Installatietechniek
Top bedrijf! Hebben mij geholpen met een nieuwe website en campagnes. Ik kan ze zeker aanraden en ik kijk uit naar de toekomst en de samenwerking samen. Ze denken goed mee en weten waar ze het over hebben. Heel professioneel en je werkt met een team samen.

Succesvolle leadgeneratie site

Het resultaat

Het is altijd extra bijzonder om voor een klant de website én de campagnes te mogen verzorgen. Zo kunnen we onze expertise volledig benutten. Want een succesvolle campagne is afhankelijk van een sterke website en vice versa.Alle elementen die belangrijk zijn voor een goed converterende site hebben we verwerkt. Bezoekers kunnen snel en eenvoudig een optie kiezen voor meer informatie. Van bellen, tot Whatsapp of een formulier gebruiken. Ook gebruiken we social proof door de klantervaringen duidelijk te tonen.

Voor een complete service hebben we ook de hosting en het onderhoud geregeld. Zo kan HR Installatietechniek zich focussen op de groei en hun klanten.

Benieuwd hoe een leadgeneratie site eruit ziet? Check de site van HR Installatietechniek.

Controle over de groei van je bedrijf

Wil je ook meer kwalitatieve leads via je eigen website? Laat een professionele website maken dat het unieke verhaal van je bedrijf vertelt en zorgt voor een continue stroom aan leads. Compleet met:
We informeren en begeleiden je van A tot Z tijdens de samenwerking. En dat begint al bij het eerste gesprek. Neem vandaag nog vrijblijvend contact op!

Bekijk meer van ons werk

Webdesign
Verbinden met een nieuw uniek design. Bèta Challenge is een landelijk samenwerkingsverband met tientallen aangesloten scholen.
Online marketing
Als pioniers in job marketing automation staat het creëren van de ultieme klantbeleving centraal bij Jobmatix.
Webdesign
Een professionele nieuwe website gericht op het vergroten van het aantal inschrijvingen voor de schermschool.

XTNT – Van nieuwe huisstijl en logo naar moderne website.

XTNT is een bekende speler op het gebied van mobiliteitsoplossingen. Om meer van de organisatie te laten zien naar de opdrachtgevers en potentiële teamleden toe, was er behoefte aan een vernieuwing van digitale uitingen.

Met het maken van een nieuwe huisstijl en logo was de eerste stap gezet. Vanuit daar zijn we aan de slag gegaan met het bedenken van een fris, modern en persoonlijk webdesign. Want XTNT is bovenal een fijne organisatie om bij én mee samen te werken.

Het resultaat is een unieke website waar de persoonlijke boodschap van XTNT op een heldere wijze wordt overgebracht. Met een portfolio onderdeel die eenvoudig uitgebreid kan worden. Daarnaast een blog sectie waar bezoekers de actualiteiten kunnen lezen.

Eiwitpoederaanbiedingen.nl – Modulair gebouwde affiliate site.

Er is veel vraag naar sportgerelateerde producten, met name in de voeding is dit de afgelopen jaren explosief gestegen. Met de site eiwitpoederaanbiedingen.nl wordt hier slim op ingespeeld.

Bezoekers kunnen heel eenvoudig en snel eiwitpoeders bekijken en vergelijken van verschillende merken en aanbieders. Vervolgens worden bezoekers doorgestuurd naar de webshop waar de verkoop plaats vindt. Hiervoor ontvangt eiwitpoederaanbiedingen.nl een commissie.

Sommet Media heeft geholpen van A tot Z: met het maken van een huisstijl + logo en een responsive website inclusief SEO.

Acerus – Duurzame portfolio website in twee talen.

Acerus is een ambitieuze start-up op het gebied van ESG. Met de realisatie van een nieuwe huisstijl + logo en website (geoptimaliseerd voor Google), ligt de focus op het binnenhalen van nieuwe klanten.

Door de meertaligheid kunnen zowel Nederlandstalige als Engelstalige bezoekers op de site de juiste informatie vinden. Bij interesse kunnen ze snel contact opnemen, omdat het design conversiegericht is bedacht.

Barista Bandits – Op maat B2B website gericht op leadgeneratie.

Barista Bandits is een mooie organisatie die zakelijke events voorziet van smakelijke hospitality oplossingen. Met professionele barista’s, customized koffiewagens en een hoogwaardige service.

Met de doorontwikkeling van het bedrijf en de huisstijl, hoort ook een nieuwe website. Sommet Media heeft deze volledig vanaf nul ontworpen en opgeleverd in WordPress.

  • Uniek design gebaseerd op de huisstijl.
  • Aansturen op het invullen van offerte- en contactformulieren.
  • Snel ladende pagina’s.
  • Teksten geoptimaliseerd voor Google.
  • Inclusief hosting & onderhoud.

Maximus Brouwerij – Smaakvolle website én webshop in één.

Voor de Utrechtse bierbrouwer Maximus hebben we een nieuwe site inclusief webshop ontworpen en gebouwd. Dit is gemaakt in WordPress en Woocommerce. Het resultaat:

  • Huisstijl doorgetrokken naar een uniek webdesign.
  • Volledig responsive gemaakt voor desktop, laptop, mobiel en tablet.
  • Snel ladende pagina’s en zoekmachinevriendelijk.
  • Met een SEO migratie.
  • Ingerichte Google tools voor het meten van belangrijke resultaten.

KDV Jansen & Jansen – Kleurrijk en uniek design.

KDV Jansen & Jansen is een begrip in Utrecht. Op meerdere locaties runnen zij een kwalitatief en persoonlijk kinderdagverblijf en BSO. Na jarenlang dezelfde huisstijl en logo te hebben gebruikt, mochten we aan de slag met een compleet nieuw design.

De vorige site hadden we ook al gemaakt, dus we wisten al goed wat we aan elkaar hebben in een samenwerking en wat het gewenste eindresultaat moest zijn. Namelijk een uniek, op maat design voorzien van veel persoonlijke sfeer. Ook moest het aansturen op de twee soorten conversies. Allereerst de ouders die hun kind inschrijven. Daarnaast moest de website een professionele indruk geven en werkzoekenden aanspreken om te solliciteren.

De site is compleet opgeleverd inclusief SEO-migratie, onderhoud en support voor een duurzaam resultaat.