LOMOZ-Logo-Primair

Zorg voor een modern platform

LOMOZ is al jarenlang het grootste platform voor ondernemingsraden in zorg en welzijn. Met actuele en juiste kennis van de wet-en regelgeving, helpen ze leden bij belangrijke onderwerpen in de branche. De website was echter verouderd, waardoor de informatievoorziening en communicatie met leden suboptimaal was. Tijd dus voor een update met een gebruiksvriendelijk design.

Switch van CMS

De uitdaging

De vorige website was gemaakt in Joomla en kende technische beperkingen. Ook het aanpassen van content en bijhouden / aanmaken van events was lastig. Daarom was er behoefte aan een nieuw CMS, waarbij de keuze op WordPress is gevallen. Echter, het bestuur van LOMOZ was nog niet bekend met WordPress en had geen ervaring met nieuwe webprojecten.

Sommet Media voor elke klant een #1 service

Franca Kerstens Bestuurslid
Sommet Media heeft voor ons als LOMOZ een uitstekende prestatie geleverd bij de totstandkoming van onze nieuwe website. Daarbij is heel goed meegedacht waar onze behoefte lag. Wij zijn er zeer tevreden over en zijn ook blij met de blijvende ondersteuning.

Van ontwerp naar conversie

Het resultaat

Tijdens het proces hebben we meerdere meetings gepland om het bestuur van LOMOZ te begeleiden naar de nieuwe site. Voor zowel het design met een nieuwe huisstijl tot het gebruik van het platform om events aan te maken en te beheren.

Verder is de site intuïtief ontworpen, zodat bezoekers makkelijk de juiste informatie kunnen vinden. Met een responsive design, zodat ook mobiele websitebezoekers een goede gebruikerservaring krijgen.

Om de site en het platform wat er achter zit veilig en functioneel te houden, is er technische ondersteuning. Met betrouwbare hosting, periodieke back-ups, updates en testen, zorgen we ervoor dat de uptime optimaal is.

Bekijk het resultaat op lomoz.org.

Website professionaliseren

Wil je ook een professionele website hebben voor jullie organisatie? Met een ledensysteem dat je zelf kan beheren? Onze experts zijn goed in het meedenken en adviseren. Zo ontdek je in een vrijblijvend adviesgesprek wat de mogelijkheden zijn en waar je aan moet denken qua investering.
Laat net als LOMOZ ook jouw nieuwe WordPress website realiseren, compleet met:

Onze webexperts begeleiden je van A tot Z tijdens de samenwerking. En dat begint al bij het eerste gesprek. Neem vandaag nog vrijblijvend contact op!

Bekijk meer van ons werk

Webdesign
Een webshop gecreëerd waar bier, branding en smaakcombinaties centraal staan.
Social Media
Met gerichte Meta Ads campagnes en social media content worden 140 offerteaanvragen in slechts vier maanden gegenereert.
Webdesign
Passie voor dans in een professioneel design en gloednieuwe website voor NL Dance, de bekende dansschool in Vleuten.

XTNT – Van nieuwe huisstijl en logo naar moderne website.

XTNT is een bekende speler op het gebied van mobiliteitsoplossingen. Om meer van de organisatie te laten zien naar de opdrachtgevers en potentiële teamleden toe, was er behoefte aan een vernieuwing van digitale uitingen.

Met het maken van een nieuwe huisstijl en logo was de eerste stap gezet. Vanuit daar zijn we aan de slag gegaan met het bedenken van een fris, modern en persoonlijk webdesign. Want XTNT is bovenal een fijne organisatie om bij én mee samen te werken.

Het resultaat is een unieke website waar de persoonlijke boodschap van XTNT op een heldere wijze wordt overgebracht. Met een portfolio onderdeel die eenvoudig uitgebreid kan worden. Daarnaast een blog sectie waar bezoekers de actualiteiten kunnen lezen.

Eiwitpoederaanbiedingen.nl – Modulair gebouwde affiliate site.

Er is veel vraag naar sportgerelateerde producten, met name in de voeding is dit de afgelopen jaren explosief gestegen. Met de site eiwitpoederaanbiedingen.nl wordt hier slim op ingespeeld.

Bezoekers kunnen heel eenvoudig en snel eiwitpoeders bekijken en vergelijken van verschillende merken en aanbieders. Vervolgens worden bezoekers doorgestuurd naar de webshop waar de verkoop plaats vindt. Hiervoor ontvangt eiwitpoederaanbiedingen.nl een commissie.

Sommet Media heeft geholpen van A tot Z: met het maken van een huisstijl + logo en een responsive website inclusief SEO.

Acerus – Duurzame portfolio website in twee talen.

Acerus is een ambitieuze start-up op het gebied van ESG. Met de realisatie van een nieuwe huisstijl + logo en website (geoptimaliseerd voor Google), ligt de focus op het binnenhalen van nieuwe klanten.

Door de meertaligheid kunnen zowel Nederlandstalige als Engelstalige bezoekers op de site de juiste informatie vinden. Bij interesse kunnen ze snel contact opnemen, omdat het design conversiegericht is bedacht.

Barista Bandits – Op maat B2B website gericht op leadgeneratie.

Barista Bandits is een mooie organisatie die zakelijke events voorziet van smakelijke hospitality oplossingen. Met professionele barista’s, customized koffiewagens en een hoogwaardige service.

Met de doorontwikkeling van het bedrijf en de huisstijl, hoort ook een nieuwe website. Sommet Media heeft deze volledig vanaf nul ontworpen en opgeleverd in WordPress.

  • Uniek design gebaseerd op de huisstijl.
  • Aansturen op het invullen van offerte- en contactformulieren.
  • Snel ladende pagina’s.
  • Teksten geoptimaliseerd voor Google.
  • Inclusief hosting & onderhoud.

Maximus Brouwerij – Smaakvolle website én webshop in één.

Voor de Utrechtse bierbrouwer Maximus hebben we een nieuwe site inclusief webshop ontworpen en gebouwd. Dit is gemaakt in WordPress en Woocommerce. Het resultaat:

  • Huisstijl doorgetrokken naar een uniek webdesign.
  • Volledig responsive gemaakt voor desktop, laptop, mobiel en tablet.
  • Snel ladende pagina’s en zoekmachinevriendelijk.
  • Met een SEO migratie.
  • Ingerichte Google tools voor het meten van belangrijke resultaten.

KDV Jansen & Jansen – Kleurrijk en uniek design.

KDV Jansen & Jansen is een begrip in Utrecht. Op meerdere locaties runnen zij een kwalitatief en persoonlijk kinderdagverblijf en BSO. Na jarenlang dezelfde huisstijl en logo te hebben gebruikt, mochten we aan de slag met een compleet nieuw design.

De vorige site hadden we ook al gemaakt, dus we wisten al goed wat we aan elkaar hebben in een samenwerking en wat het gewenste eindresultaat moest zijn. Namelijk een uniek, op maat design voorzien van veel persoonlijke sfeer. Ook moest het aansturen op de twee soorten conversies. Allereerst de ouders die hun kind inschrijven. Daarnaast moest de website een professionele indruk geven en werkzoekenden aanspreken om te solliciteren.

De site is compleet opgeleverd inclusief SEO-migratie, onderhoud en support voor een duurzaam resultaat.