Passie voor dans in een professioneel design

Dansschool NL Dance is al ruim 10 jaar een begrip in Vleuten, Utrecht. Met meer dan 650 leerlingen en ruim 40 danslessen is het niet meer weg te denken. De dansschool groeit elk jaar hard en daar heeft de website een belangrijke bijdrage ingeleverd. Als vaste partner hebben wij de vorige sites mogen maken. Ook deze nieuwe site komt uit onze creatieve koker.

Elke keer een stap vooruit

De uitdaging

De vorige website hebben we ook gemaakt en werd ingezet voor Google Ads campagnes. Daarnaast was de eigenares van NL Dance Nicole tevreden over het design, van logo tot gebruikte kleuren. Toch wisten we haar te overtuigen om samen het geheel naar een nog hoger niveau te brengen. Met een moderne uitstraling die jarenlang mee kan.

Sommet Media voor elke klant een #1 service

Nicole van der Lee Eigenares NL Dance
Super fijne samenwerking met dit internetbureau! Betrouwbaar, snelle communicatie en inlevingsvermogen.

Swingend naar conversies

Het resultaat

Voor NL Dance hebben we een complete WordPress website opgeleverd. Aangestuurd op met name twee conversies, namelijk proeflesaanmeldingen en inschrijvingen. In de site zit ook WooCommerce ingericht, omdat NL Dance merchandise en kaartverkoop heeft. Er is minimaal gebruik gemaakt van plugins en het is zo efficiënt mogelijk gebouwd, wat ten goede komt van de snelheid.

Om onze klant helemaal te ontzorgen, regelen we ook de hosting, emailadressen en het onderhoud. Zo blijft de website goed bereikbaar en veilig voor websitebezoekers.

Neem snel een kijkje op de site van Dansschool NL Dance.

Huisstijl & webdesign voor meer conversies

Wil je een nieuwe look & feel voor je website, zodat je bedrijf verder kan groeien? We denken met je mee over het neerzetten van een pakkende online uitstraling. Ook meer bezoekers, leads of klanten? Ook dat gaan we voor je regelen met een sterke WordPress website. Compleet met:
Vraag direct een vrijblijvend adviesgesprek aan. We helpen veel verschillende soorten klanten, van starters en eenmanszaken tot internationale e-commerce. Dus ook voor jouw bedrijf zijn er interessante mogelijkheden om online te groeien!

Bekijk meer van ons werk

Online marketing
Als pioniers in job marketing automation staat het creëren van de ultieme klantbeleving centraal bij Jobmatix.
Online marketing
SEO en SEA voor continue groei. Holland Recycling is een internationale speler op het gebied van recycling en datavernietiging.
Webdesign
Met zorg een modern platform ontwikkeld voor het grootste platform voor ondernemingsraden in zorg en welzijn.

XTNT – Van nieuwe huisstijl en logo naar moderne website.

XTNT is een bekende speler op het gebied van mobiliteitsoplossingen. Om meer van de organisatie te laten zien naar de opdrachtgevers en potentiële teamleden toe, was er behoefte aan een vernieuwing van digitale uitingen.

Met het maken van een nieuwe huisstijl en logo was de eerste stap gezet. Vanuit daar zijn we aan de slag gegaan met het bedenken van een fris, modern en persoonlijk webdesign. Want XTNT is bovenal een fijne organisatie om bij én mee samen te werken.

Het resultaat is een unieke website waar de persoonlijke boodschap van XTNT op een heldere wijze wordt overgebracht. Met een portfolio onderdeel die eenvoudig uitgebreid kan worden. Daarnaast een blog sectie waar bezoekers de actualiteiten kunnen lezen.

Eiwitpoederaanbiedingen.nl – Modulair gebouwde affiliate site.

Er is veel vraag naar sportgerelateerde producten, met name in de voeding is dit de afgelopen jaren explosief gestegen. Met de site eiwitpoederaanbiedingen.nl wordt hier slim op ingespeeld.

Bezoekers kunnen heel eenvoudig en snel eiwitpoeders bekijken en vergelijken van verschillende merken en aanbieders. Vervolgens worden bezoekers doorgestuurd naar de webshop waar de verkoop plaats vindt. Hiervoor ontvangt eiwitpoederaanbiedingen.nl een commissie.

Sommet Media heeft geholpen van A tot Z: met het maken van een huisstijl + logo en een responsive website inclusief SEO.

Acerus – Duurzame portfolio website in twee talen.

Acerus is een ambitieuze start-up op het gebied van ESG. Met de realisatie van een nieuwe huisstijl + logo en website (geoptimaliseerd voor Google), ligt de focus op het binnenhalen van nieuwe klanten.

Door de meertaligheid kunnen zowel Nederlandstalige als Engelstalige bezoekers op de site de juiste informatie vinden. Bij interesse kunnen ze snel contact opnemen, omdat het design conversiegericht is bedacht.

Barista Bandits – Op maat B2B website gericht op leadgeneratie.

Barista Bandits is een mooie organisatie die zakelijke events voorziet van smakelijke hospitality oplossingen. Met professionele barista’s, customized koffiewagens en een hoogwaardige service.

Met de doorontwikkeling van het bedrijf en de huisstijl, hoort ook een nieuwe website. Sommet Media heeft deze volledig vanaf nul ontworpen en opgeleverd in WordPress.

  • Uniek design gebaseerd op de huisstijl.
  • Aansturen op het invullen van offerte- en contactformulieren.
  • Snel ladende pagina’s.
  • Teksten geoptimaliseerd voor Google.
  • Inclusief hosting & onderhoud.

Maximus Brouwerij – Smaakvolle website én webshop in één.

Voor de Utrechtse bierbrouwer Maximus hebben we een nieuwe site inclusief webshop ontworpen en gebouwd. Dit is gemaakt in WordPress en Woocommerce. Het resultaat:

  • Huisstijl doorgetrokken naar een uniek webdesign.
  • Volledig responsive gemaakt voor desktop, laptop, mobiel en tablet.
  • Snel ladende pagina’s en zoekmachinevriendelijk.
  • Met een SEO migratie.
  • Ingerichte Google tools voor het meten van belangrijke resultaten.

KDV Jansen & Jansen – Kleurrijk en uniek design.

KDV Jansen & Jansen is een begrip in Utrecht. Op meerdere locaties runnen zij een kwalitatief en persoonlijk kinderdagverblijf en BSO. Na jarenlang dezelfde huisstijl en logo te hebben gebruikt, mochten we aan de slag met een compleet nieuw design.

De vorige site hadden we ook al gemaakt, dus we wisten al goed wat we aan elkaar hebben in een samenwerking en wat het gewenste eindresultaat moest zijn. Namelijk een uniek, op maat design voorzien van veel persoonlijke sfeer. Ook moest het aansturen op de twee soorten conversies. Allereerst de ouders die hun kind inschrijven. Daarnaast moest de website een professionele indruk geven en werkzoekenden aanspreken om te solliciteren.

De site is compleet opgeleverd inclusief SEO-migratie, onderhoud en support voor een duurzaam resultaat.