CHDR_Logo

Volledige zichtbaarheid in Google

Proefpersoon.nl (een website van het Centre for Human Drag Research) is een grote speler op het gebied van onderzoek naar geneesmiddelen. Voor deze onderzoeken zijn proefpersonen nodig. Door een effectieve SEO-strategie om de zichtbaarheid in Google te vergroten, zijn we in staat om deze doelgroep aan te spreken en te overtuigen om deel te nemen.

Proefpersoon-Header-Phones

Hét kenniscentrum voor geneesmiddelenonderzoek

Het doel

Ondanks dat proefpersoon.nl een van de grootste spelers op het gebied van geneesmiddelenonderzoek is, lieten ze dit nog niet in Google zien. Belangrijke zoektermen domineerden ze niet en bij veelgestelde vragen waren ze niet prominent aanwezig.
Daarom lag onze focus bij Proefpersoon.nl op het beantwoorden van alle veelgestelde vragen over geneesmiddelenonderzoek. Zoals de risico’s, hoe werkt het, is het gevaarlijk, financiële vergoedingen en meer. Deze vragen waren zowel afkomstig van Google als van (potentiële) proefpersonen die contact opnamen met het CHDR. Hierdoor heeft Proefpersoon.nl zich ontwikkeld tot hét kenniscentrum voor geneesmiddelenonderzoek.
Proefpersoon-Case-afbeelding

Sommet Media voor elke klant een #1 service

Roy de RidderMarketeer Bengelmedia (partner Proefpersoon)
Het team van Sommet Media heeft actuele kennis op alle vlakken van online marketing en staat altijd voor je klaar, denkt mee en lost problemen op!

Stabiele groei

Het resultaat

Proefpersoon.nl wil groeien. Daarom staan wij niet stil en blijven wij kwalitatieve content toevoegen om prangende vragen van potentiële proefpersonen te beantwoorden. Zo nemen we drempels weg om deel te nemen aan innovatief geneesmiddelenonderzoek.
Het resultaat in Google mag er zeker wezen. Want in slechts één jaar tijd hebben we, in samenwerking met onze partner marketingbureau Bengelmedia, de zichtbaarheid van Proefpersoon.nl aanzienlijk verbeterd:

9 nieuwe featured snippets en 10 ‘Mensen vragen ook’ ingenomen

82 nieuwe zoekwoorden in top 3

62 keer nummer 1 positie in Google behaald

Conversiepercentage met 30,65% verbeterd

Groeien met een succesvolle SEO-strategie?

Geloof je net als wij dat zichtbaarheid in Google en andere zoekmachines essentieel is voor de groei van jouw bedrijf? Met een op-maat-gemaakte SEO-strategie zorgen wij ervoor dat jouw doelgroep effectief wordt aangesproken. Wij maken van jouw website dé expert in jouw werkgebied. Op zo’n manier dat Google niet meer om je heen kan.
Dus ben je op zoek naar:

Bekijk meer van ons werk

Webdesign
Kleurrijk design voor een bijzonder bedrijf. In de competitieve markt van kinderdagverblijven is het niet eenvoudig om dicht bij jezelf.
Social Media
Met gerichte social media campagnes via Meta Ads worden gekwalificeerde kandidaten geworven.
Webdesign
Verbinden met een nieuw uniek design. Bèta Challenge is een landelijk samenwerkingsverband met tientallen aangesloten scholen.

XTNT – Van nieuwe huisstijl en logo naar moderne website.

XTNT is een bekende speler op het gebied van mobiliteitsoplossingen. Om meer van de organisatie te laten zien naar de opdrachtgevers en potentiële teamleden toe, was er behoefte aan een vernieuwing van digitale uitingen.

Met het maken van een nieuwe huisstijl en logo was de eerste stap gezet. Vanuit daar zijn we aan de slag gegaan met het bedenken van een fris, modern en persoonlijk webdesign. Want XTNT is bovenal een fijne organisatie om bij én mee samen te werken.

Het resultaat is een unieke website waar de persoonlijke boodschap van XTNT op een heldere wijze wordt overgebracht. Met een portfolio onderdeel die eenvoudig uitgebreid kan worden. Daarnaast een blog sectie waar bezoekers de actualiteiten kunnen lezen.

Eiwitpoederaanbiedingen.nl – Modulair gebouwde affiliate site.

Er is veel vraag naar sportgerelateerde producten, met name in de voeding is dit de afgelopen jaren explosief gestegen. Met de site eiwitpoederaanbiedingen.nl wordt hier slim op ingespeeld.

Bezoekers kunnen heel eenvoudig en snel eiwitpoeders bekijken en vergelijken van verschillende merken en aanbieders. Vervolgens worden bezoekers doorgestuurd naar de webshop waar de verkoop plaats vindt. Hiervoor ontvangt eiwitpoederaanbiedingen.nl een commissie.

Sommet Media heeft geholpen van A tot Z: met het maken van een huisstijl + logo en een responsive website inclusief SEO.

Acerus – Duurzame portfolio website in twee talen.

Acerus is een ambitieuze start-up op het gebied van ESG. Met de realisatie van een nieuwe huisstijl + logo en website (geoptimaliseerd voor Google), ligt de focus op het binnenhalen van nieuwe klanten.

Door de meertaligheid kunnen zowel Nederlandstalige als Engelstalige bezoekers op de site de juiste informatie vinden. Bij interesse kunnen ze snel contact opnemen, omdat het design conversiegericht is bedacht.

Barista Bandits – Op maat B2B website gericht op leadgeneratie.

Barista Bandits is een mooie organisatie die zakelijke events voorziet van smakelijke hospitality oplossingen. Met professionele barista’s, customized koffiewagens en een hoogwaardige service.

Met de doorontwikkeling van het bedrijf en de huisstijl, hoort ook een nieuwe website. Sommet Media heeft deze volledig vanaf nul ontworpen en opgeleverd in WordPress.

  • Uniek design gebaseerd op de huisstijl.
  • Aansturen op het invullen van offerte- en contactformulieren.
  • Snel ladende pagina’s.
  • Teksten geoptimaliseerd voor Google.
  • Inclusief hosting & onderhoud.

Maximus Brouwerij – Smaakvolle website én webshop in één.

Voor de Utrechtse bierbrouwer Maximus hebben we een nieuwe site inclusief webshop ontworpen en gebouwd. Dit is gemaakt in WordPress en Woocommerce. Het resultaat:

  • Huisstijl doorgetrokken naar een uniek webdesign.
  • Volledig responsive gemaakt voor desktop, laptop, mobiel en tablet.
  • Snel ladende pagina’s en zoekmachinevriendelijk.
  • Met een SEO migratie.
  • Ingerichte Google tools voor het meten van belangrijke resultaten.

KDV Jansen & Jansen – Kleurrijk en uniek design.

KDV Jansen & Jansen is een begrip in Utrecht. Op meerdere locaties runnen zij een kwalitatief en persoonlijk kinderdagverblijf en BSO. Na jarenlang dezelfde huisstijl en logo te hebben gebruikt, mochten we aan de slag met een compleet nieuw design.

De vorige site hadden we ook al gemaakt, dus we wisten al goed wat we aan elkaar hebben in een samenwerking en wat het gewenste eindresultaat moest zijn. Namelijk een uniek, op maat design voorzien van veel persoonlijke sfeer. Ook moest het aansturen op de twee soorten conversies. Allereerst de ouders die hun kind inschrijven. Daarnaast moest de website een professionele indruk geven en werkzoekenden aanspreken om te solliciteren.

De site is compleet opgeleverd inclusief SEO-migratie, onderhoud en support voor een duurzaam resultaat.