Google score: 4,9 / 5,0
10 jaar ervaring
Full service experts

­­Google Adverteren: In 8 stappen naar de beste Google campagne

Als je snel bovenaan in Google wilt komen dan is Google adverteren een goede optie. Om te kunnen adverteren op Google moet je gebruik maken van Google Ads. Dit is een gratis programma waarmee je onder andere je zoekwoorden, advertentieteksten en doelgroep kan instellen. Op deze pagina leggen we uit hoe je Search Engine Advertising (SEA) het beste inzet. En in dit blog leggen we uit hoe jij een effectieve SEA-campagne kunt opzetten in 8 eenvoudige stappen.

In het kort

In slechts 8 stappen heb jij een effectieve SEA-campagne
Begin jouw campagne met een hoofddoel, doelgroep en daarop aansluitende zoekwoorden
Baseer de campagnestructuur op de menustructuur van jouw website
Houd na de livegang de resultaten in de gaten en optimaliseer
Google Ads is gratis te gebruiken, maar adverteren kost geld


Wat is Google Ads?

Google Ads is een gratis programma waarmee je eenvoudig en overzichtelijk advertentiecampagnes opzet. Met deze campagnes adverteer je vervolgens in het zoeknetwerk en het display netwerk van Google. Adverteren in Google Ads betekent dus dat je zichtbaar bent in de zoekresultaten van een relevante zoekopdracht of dat je een (visuele) uiting toont op één van de miljoenen websites uit het Google Display Netwerk (GDN).

Wil je meer weten over wat het GDN is en wat de voordelen zijn, lees dan ons blog over display advertising.


Hoe werkt Google Ads?

Google houdt een live veiling voor elk zoekwoord waar op geadverteerd wordt. Begin je met Google Ads campagnes opzetten? Dan kies je zoekwoorden waar je op wil adverteren en maak je vervolgens advertenties voor deze zoekwoorden. Wanneer jouw advertenties op actief staan, doe je mee met de veiling voor dit zoekwoord. En dan kan je dus boven de zoekresultaten voor jouw gekozen zoekwoord terecht komen!

Belangrijk om te weten: Je betaalt per klik. Wordt je advertentie alleen maar vertoond? Dan betaal je dus niets. Prijzen in Google Ads zijn dus altijd weergegeven als CPC, oftewel kosten per klik (cost per click). Er is één uitzondering, maar die geldt alleen voor het GDN. Wil je daar meer over weten? Dan verwijzen we graag nogmaals naar ons blog over display advertising.

Laten we nu uitwerken hoe jij een effectieve SEA-campagne opzet.


1. Wat is het hoofddoel van de SEA-campagne?

Wil je jouw producten verkopen, mensen informeren of je merkbekendheid vergroten? Het is uiterst belangrijk om eerst een goed beeld te hebben wat je wilt bereiken voordat je een betaalde campagne start. Zonder concreet doel is jouw campagne gedoemd om te mislukken. Jouw doel bepaalt namelijk onder andere de soort zoekwoorden (met koopintentie of informatief), je doelgroep (wie wil ik benaderen), de advertentieteksten, et cetera. 

Eigenlijk bepaalt deze stap al of je SEA-campagne effectief zal zijn. Een effectieve campagne heeft namelijk een duidelijke strategie. En een concreet doel is doorslaggevend voor jouw Google Ads strategie.

Wordt jouw doel gevoelsmatig onvoldoende concreet? Overleg dan met één van onze experts. Daarnaast is het mogelijk jouw volledige Google Ads strategie te laten opstellen door ons.


Voorbeeld campagne met een duidelijk hoofddoel

Stel je hebt een boekenwinkel met een webshop en er komt een nieuw boek uit over Microsoft 365-apps. Een concreet doel is dan een hoger aantal verkochte exemplaren in de webshop.

Stel je hebt dezelfde boekenwinkel, maar Microsoft biedt nu lezingen aan bij de lancering van het nieuwe boek over de applicaties. Concrete doelen zijn dan een hoger aantal bezoekers voor jouw agendapagina en een x aantal inschrijvingen voor het evenement.


2. Wat is de doelgroep?

Nu je het doel van de campagne weet, is het belangrijk om te weten voor welke doelgroep de campagne bedoeld is. Welke informatie kun je al uit je websitestatistieken halen? Is er 1 leeftijdsgroep waar je op focust of zijn er meerdere? Zijn jouw websitebezoekers man of vrouw? Of allebei?  Denk vanuit jouw doelgroep. Wat zijn hun behoeften? Waar zijn ze naar op zoek?


Jouw doelgroep bereiken

Hoe kan ik de juiste doelgroep bereiken met Google Ads? Een lastige vraag en dit blijft zo als je je doelgroep niet specificeert. We blijven even bij het voorbeeld van de boekenwinkel, want vraag eens: hoe kan ik gebruikers van Microsoft applicaties bereiken met Google Ads? Dat is al een stuk concreter.

Zie je daarnaast in jouw websitestatistieken dat gebruikers van 18 tot 54 jaar het meest op zoek zijn naar boeken over Microsoft 365, vertoon je advertenties dan voornamelijk aan deze leeftijdscategorieën. Zie je dat gebruikers van 18 tot 25 jaar minder tot conversie overgaan, zet dan bijvoorbeeld in je advertenties dat studenten korting krijgen.


3. Google Ads campagne opzetten met de menustructuur van je website

Om structuur en overzicht te houden in je advertenties raden we je aan om de campagnes en advertentiegroepen te baseren op de menustructuur van je website. Als je bijvoorbeeld Microsoft Office cursussen en boeken verkoopt dan kan jouw campagnestructuur er als volgt uitzien:

Voorbeeld campagnestructuur Google Ads


Voorbeeld campagne structuur bij een Google Ads campagne

  • 1. Microsoft Office Cursussen (Campagne)
    • 1.1 Microsoft Word Cursus (advertentiegroep)
    • 1.2 Microsoft Excel Cursus (advertentiegroep)
  • 2. Microsoft Office Boeken (Campagne)
    • 2.1 Microsoft Word boeken (advertentiegroep)
    • 2.2 Microsoft Excel boeken (advertentiegroep)

Op deze manier kun je in elke advertentiegroep advertenties maken en zoekwoorden instellen die over 1 specifiek onderwerp gaan. Zo houd je een goed overzicht over je verschillende campagnes en advertentiegroepen én is het gemakkelijker om je campagnes te optimaliseren.

Let op: het afleiden van de campagnestructuur van de menustructuur van je website is alleen effectief als er een duidelijke afbakening is gemaakt tussen verschillende onderwerpen. Is je campagnestructuur op basis van je menustructuur onduidelijk? Bedenk dan dat je menustructuur ook onduidelijk overkomt op de websitebezoekers. Overweeg daarom jouw menustructuur aan te passen.


Campagnestructuur opzetten met jouw dienst, product of locatie

Soms is het logischer om je campagnestructuur te bepalen aan de hand van jouw diensten of producten. Als je website goed opgebouwd is, dan is het vaak zo dat jouw diensten of producten overeenkomen met de menustructuur van de website. In dat geval maakt het dus niet uit waar je naar kijkt.

Wanneer maakt het wel uit? Als je bijvoorbeeld boeken over Microsoft 365 verkoopt van verschillende merken én mensen zoeken specifiek naar die merken. Het is dan wel belangrijk dat mensen die zoeken naar merk A geen merk B, C of D te zien krijgen op de bestemmingspagina. Werk dus met filters op de pagina of met aparte bestemmingspagina’s.

Locatie is bepalend voor jouw campagnestructuur als jouw bedrijf meerdere locaties heeft in verschillende regio’s of landen. Want wanneer je ook jouw boeken in het buitenland verkoopt, is het immers waardevol om daarvoor een aparte campagne op te zetten. Compleet met aangepaste advertentieteksten, zoekwoorden en bestemmingspagina’s met de juiste boeken.

Hoe meer jouw campagnestructuur aansluit op hoe de website van jouw bedrijf is opgebouwd, hoe meer conversies de campagnes opleveren. Wil je meer conversietips voor jouw website? Je leest het in ons blog over conversie optimalisatie tips.


4. Op welke zoekwoorden moet er getarget worden?

Inventariseer welke zoekopdrachten mensen gebruiken die op zoek zijn naar jouw dienst, product of informatie. Begin bij je zoekwoordenonderzoek altijd met je hoofdproduct of dienst als focus zoekwoord. Vul dit zoekwoord in Google in en bekijk welke suggesties Google voor jouw zoekwoord in petto heeft. De suggesties die Google geeft, zijn zoekwoorden die mensen daadwerkelijk gebruiken. En je krijgt ze zo op een presenteerblaadje. Geweldig toch!

Wil je meer weten over hoe je zoekwoordenonderzoek doet? Bekijk dan onze
website vindbaar maken pagina.

Zoekwoord suggesties gratis van Google


Klikprijs (CPC) van zoekwoorden

De zoekwoorden gaan altijd gepaard met een klikprijs, waarbij de klikprijzen kunnen verschillen per zoekwoord. Een zoekwoord dat een bepaalde koopintentie heeft (zoals “pen kopen”) zal bijvoorbeeld duurder uitvallen dan een zoekwoord die meer informatief is ingesteld (“hoe werkt een pen”). Daarnaast kan een zoekwoord ook duurder worden zodra er meer concurrenten op adverteren. Bij Google Ads kun je via de zoekwoordplanner-functie erachter komen hoeveel Google Adverteren kost per zoekwoord, hoeveel zoekvolume een zoekwoord heeft en hoe concurrerend het zoekwoord is.


Zoekwoord notaties

Bepaal daarnaast de zoekwoord notaties die je wilt gebruiken. Google Ads heeft vier manieren om bijvoorbeeld het zoekwoord microsoft word boeken te targetten:


Brede zoekwoorden

Zoekwoord: microsoft word boeken

Advertenties worden weergegeven bij zoekopdrachten die een vrije match zijn met jouw brede zoekwoord. Zoekopdrachten zoals microsoft excel whitepaper en computer boeken.


Brede zoekwoordgroepen

Zoekwoord: “microsoft word”

De aanhalingstekens-notatie zorgt ervoor dat Google alleen advertenties toont bij dit zoekwoord, sterk gelijkende varianten/synoniemen of als er een typefout zit in het zoekwoord. Zoekopdrachten zoals word microsoft boeken en cursus van microsoft word. 


Exacte zoekwoorden

Zoekwoorden: [microsoft word boeken]

De vierkante haken geven aan dat de advertentie alleen wordt laten zien bij zoekopdrachten die een exacte match zijn of sterk vergelijkend zijn. Zoekopdrachten zoals  microsoft wordboeken en microsoft word boek.

Zoekwoord opties voor Google Ads


Google Ads optimaliseren: monitor, optimaliseer en experimenteer met zoekwoordnotaties

Uiteraard zijn er best practices. Zit er bijvoorbeeld veel zoekvolume op een voor jou relevant long tail zoekwoord (oftewel een zoekwoord met 3 of meer woorden), gebruik dan de vierkante haakjes ([…]). Met andere woorden: in dat geval gebruik je de exacte zoekwoord notatie. Een long tail zoekwoord heeft immers een hele specifieke zoekintentie.

Maar, net als bij advertentieteksten en biedstrategieën zijn er geen vuistregels met garantie op succes. Daarom is het belangrijk om goed in te gaten te houden hoe zoekwoorden presteren onder de gekozen notatievariant. Zie je vervolgens gedurende de looptijd van de campagne dat zoekwoorden slecht scoren op vertoningen, klikken en conversies? Optimaliseer of experimenteer dan met variatie in zoekwoordnotaties.

Stel je target de zoekwoorden [microsoft boeken] en [microsoft boeken kopen] in jouw campagne. Tijdens de monitoring zie je dat er relatief weinig geklikt wordt op [microsoft boeken kopen] ook al zit er veel zoekvolume op en is de concurrentie laag. Dit zoekwoord heeft natuurlijk een koopintentie. Daarom is extra benadrukken dat je microsoft boeken verkoopt een mogelijke Google Ads optimalisatie. Gebruik bijvoorbeeld als eerste kop: “Koop hier Microsoft Boeken”. En in je beschrijving iets van: “Microsoft Boeken kopen? Bestel voor 16.00 uur in onze webshop en je hebt ’t morgen in huis”.


5. Hoe schrijf ik goede advertentieteksten?

Een advertentie op Google bestaat uit meerdere onderdelen. We zullen de belangrijkste uitlichten.


Koppen

Google adverteren geeft je de mogelijkheid om 3 korte koppen (oftewel titels) in te stellen. Elke kop mag maximaal 30 tekens bevatten. Zorg ervoor dat in de koppen meteen duidelijk wordt wat jij te bieden hebt. Het is een goede plek om bijvoorbeeld je Unique Selling Points kwijt te kunnen, zoals “Goedkoopste van de Benelux” of “Nergens anders verkrijgbaar”. Daarnaast kan je een zogenaamde Call-to-Action toevoegen, waarbij je mensen oproept om tot actie over te gaan. Vaak wordt dit in gebiedende wijs geschreven: “Reserveer nú nog een Tafel” of “Profiteer nu van deze Deal”.

Let op: Als alle koppen het maximale aantal tekens bevatten, dan is het mogelijk dat Google niet altijd de kop 3 laat zien. Probeer daarom de belangrijkste koppen in kop 1 en 2 te zetten. Het is nog steeds wel raadzaam om kop 3 in te vullen voor het geval dat deze wel wordt getoond door Google.


Beschrijvingen

Het is ook mogelijk om 2 beschrijvingen toe te voegen aan je advertentie. Per beschrijving kun je in 90 tekens jouw product of dienst beter toelichten. Ook hier kan het goed werken om af te sluiten met een Call-to-action. Bijvoorbeeld: “Kies de cursus die bij jou past. Zowel online als klassikaal te volgen. Boek de cursus nu!” [90 tekens].


Bestemmingspagina

Een erg belangrijke optie in Google adverteren is de bestemmingspagina. Dit is de pagina waar de bezoeker op terecht komt zodra hij of zij op de advertentie geklikt heeft. Hier is waar het allemaal moet gebeuren. Op deze pagina moet bijvoorbeeld de cursusinschrijving plaatsvinden of het geadverteerde product worden gekocht. Het is daarbij belangrijk dat de bezoeker allereerst goed geïnformeerd wordt, maar ook dat mensen daadwerkelijk overgaan tot aankoop, inschrijving, et cetera. Het is daarom belangrijk om je pagina zo in te stellen dat mensen uiteindelijk overgaan tot conversie. Een website optimalisatie is daarom van groot belang.

Daarnaast is het belangrijk dat de advertentie goed matcht met de bestemmingspagina. De bestemmingspagina moet namelijk voldoen aan de verwachting die de advertentie schept. Als jouw advertentie over microsoft word cursussen gaat, dan wil de websitebezoeker niet microsoft word boeken zien. Dit klinkt misschien als vanzelfsprekend, maar wij zien dit erg vaak fout gaan.


Voorbeeld van Google Ads advertentie

Om bovenstaande wat te verduidelijken en uit te leggen hoe bepaalde psychologische principes mensen kunnen overtuigen om op een advertentie te klikken, zullen we een voorbeeld van een Google Ads advertentie laten zien. Hieronder zie je een advertentie van de Consumentenbond die verschijnt zodra je in Google “televisie kopen” opzoekt:

Voorbeeld Google Ads advertentie


Wat maakt deze advertentie nou effectief

  1. Korte koppen met Unique Selling Points. Consumentenbond zal als 1 van de weinige (USP) alle verschillende merken en modellen getest hebben.
  2. Inspelen op een bepaalde onzekerheid, de miskoop! Als je op deze advertentie klikt, dan is de kans groter dat je een miskoop voorkomt. Daarnaast is ‘voorkom’ een mooie Call-to-action om mensen in beweging te krijgen.
  3. Autoriteit laten zien. Ze testen al 65 jaar producten. Dan moet dit wel goed zijn, toch?
  4. Consumentenbond spreekt jou aan! “Jij” zal de beste keuze maken als je op deze advertentie klikt en de geteste producten vergelijkt.


Advertentiekwaliteit: het belang van een goede kwaliteitsscore

Wanneer je jouw responsieve advertentie vormgeeft, zie je welke kwaliteitsscore Google jouw advertentie geeft. Het is belangrijk om deze kwaliteit zo hoog mogelijk te krijgen. Niet alleen voor de gebruiker van de advertentie, maar ook voor jou als aanbieder. Het algoritme van Google heeft namelijk een voorkeur voor advertenties met een hoge advertentiekwaliteit. Gebruikers van advertenties met een hogere advertentiekwaliteit klikken eerder door en de voorkeur van Google voor deze advertenties zorgt voor meer relevante vertoningen. Voordeel voor jou is dat de gemiddelde klikprijs voor advertenties met een hoge advertentiekwaliteit lager ligt dan voor advertenties met een mindere advertentiekwaliteit. De kwaliteitsscore van jouw advertenties is Uitstekend, Goed, Niet goed, niet slecht of Slecht.

Zoekwoorden, extensies, de inhoud van de koppen en beschrijvingen, variatie in content: het is allemaal bepalend voor jouw kwaliteitsscore. Geef het algoritme dus genoeg input om mee te werken.

En pas één keer in de zoveel tijd jouw content aan. Kijk bijvoorbeeld naar de individuele componenten van jouw advertentie en maak wijzigingen in de koppen en beschrijven of zet a/b-tests op met verschillen in content.


6. De Biedstrategie voor Google Ads kiezen

Bij Google adverteren zijn er verschillende biedstrategieën te kiezen. Elke biedstrategie heeft een ander doel. Zo bestaat er “klikken maximaliseren”, waarbij Google er alles aan doet om zoveel mogelijk mensen op jouw advertentie te laten klikken. Dit is een goede strategie als je meer websiteverkeer wilt genereren. Daarnaast kan je kiezen voor “conversies maximaliseren” waarbij Google jouw advertentie voornamelijk laat zien aan mensen die vermoedelijk een conversie willen aangaan.

Voordat je deze biedstrategie kan toepassen, moet je eerst data verzameld hebben met een andere biedstrategie. Anders heeft Google moeite om de juiste mensen te targetten. Als je iets wilt verkopen, dan kan deze strategie dus een goede keuze zijn. Let wel op dat de kosten van Google adverteren kunnen verschillen per biedstrategie. Google zou bijvoorbeeld meer kunnen rekenen per klik bij biedstrategie “conversies maximaliseren” dan bij andere biedstrategieën.


Wees volledig en bepaal jouw marketingdoel

Ook hier geldt: hoe meer input jij het algoritme van Google geeft, hoe beter het algoritme voor jou kan werken. En toch is dit een eenvoudige optimalisatie die snel vergeten wordt. Daarom benoemen we het dus nog even.

Kies een passend marketingdoel bij de biedstrategieën in Google Ads, namelijk ‘leads’, ‘websiteverkeer’ of ‘verkoop’. Heb je een webshop en verkoop je jouw producten direct aan de gebruiker? Dan is verkoop natuurlijk een geschikt marketingdoel. Is jouw business afhankelijk van leadsgeneratie? Kies dan voor leads. Websiteverkeer is een marketingdoel dat goed werkt in combinatie met de biedstrategie “klikken maximaliseren”.


7. Doelgroep en locatie instellen voor Google Adverteren

In stap 2 heb je al nagedacht over je doelgroep en in deze stap maak je dit concreet. Bij Google Adverteren is het namelijk mogelijk om een specifieke doelgroep en/of locatie te targetten. Heeft jouw doelgroep bepaalde interesses? Welke leeftijdsgroep koopt jouw producten of maakt gebruik van jouw diensten? Zijn het vooral mannen of vrouwen of is jouw product of dienst niet genderspecifiek? Op welke locaties wil je dat jouw advertenties vertoond worden? Bevindt jouw winkel zich in Amsterdam en omstreken? Of lever je jouw producten in heel Nederland of zelf door de hele wereld? Het is allemaal in te stellen in Google Ads. Door zo specifiek mogelijk te targetten, is de kans groter dat je de juiste mensen aanspreekt. Sluit dus mensen uit die je niet wilt bereiken. Dit voorkomt onnodige gelduitgaven. Daarnaast is het belangrijk om te benadrukken dat de google adverteren kosten kunnen verschillen per land. Let dus bij het zoekwoordenonderzoek goed op naar welk land je onderzoek doet!


Bodaanpassingen: Haal meer uit een specifieke leeftijdscategorie of regio

Hoe meer data je verzamelt en hoe meer je de beschikbare data induikt, hoe doordachter en beslissender je optimalisaties zullen zijn. Heb je een webshop? Dan zitten er mogelijk in heel Nederland klanten. Maar zie je in de data dat mensen uit de omgeving Den Haag gemiddeld zes keer vaker overgaan tot aankoop, verhoog dan je bod voor deze regio. Het algoritme van Google heeft dan namelijk een voorkeur voor jouw advertenties in deze regio, omdat één klik op jouw advertenties meer oplevert. Afgaand op het hoge conversiepercentage dat jouw campagne heeft in de omgeving Den Haag, krijg jij vervolgens meer conversies. Oftewel, meer aankopen.

Nu analyseer je de data van jouw campagne en zie je dat mensen in de leeftijdscategorie 18-24 drie keer vaker een tweedehands Microsoft 365 boek kopen. Dat is waardevolle informatie, want binnen jouw doelgroep is er een subdoelgroep voor een specifiek product. Maak dan binnen jouw campagne een aparte advertentiegroep voor tweedehands Microsoft 365 boeken. Gebruik vervolgens bodaanpassingen om er zeker van te zijn dat voornamelijk mensen tussen de 18 en 24 jaar de advertenties voor tweedehands boeken zien. Verhoog bijvoorbeeld het bod voor de leeftijdscategorie 18-24 en verlaag het bod voor alle andere leeftijdscategorieën.  


8. Campagne live zetten en optimaliseren

Nu je de campagnes hebt aangemaakt, relevante zoekwoorden hebt toegevoegd, de biedstrategie hebt bepaald en de specifieke doelgroep en locatie hebt ingesteld, kun je de campagne live zetten. Na het live zetten van een campagne is het altijd verstandig om deze goed in de gaten te houden. Pas echter wel op dat je geen micro-optimalisaties gaat uitvoeren. Een campagne heeft soms wat meer klikken en vertoningen nodig om uiteindelijk optimaal te gaan werken. Wij adviseren om elke 2 weken de advertentieteksten, zoekwoorden, zoektermen en eventueel de biedstrategie te optimaliseren.


Google Ads koppelen aan Analytics

Denkend aan de tweewekelijkse optimalisaties, benadrukken we graag nogmaals het belang van dataverzameling. Onze optimalisaties zijn altijd gebaseerd op de data. Daarom is ons advies aan jou om ook altijd naar de data te kijken, voordat je wijzigingen doorvoert. Wanneer je data analyseert kan Google Analytics natuurlijk niet ontbreken. Met Google Analytics kan je namelijk gemakkelijk het gedrag van gebruikers óp jouw website inzien. Zo vind je bijvoorbeeld antwoord op vragen als:

  1. Hoe lang is een bezoeker actief op jouw website?
  2. Welke pagina’s bezoekt een gebruiker zoal?
  3. Welke handelingen verricht een gebruiker die geen conversie zijn?

 Bovendien is het heel eenvoudig om Google Ads te koppelen aan Analytics.

Als je Google Ads koppelt aan Analytics zijn de prestatiegegevens overzichtelijk weergegeven in de specifieke Google Ads-rapporten in Analytics. Daarnaast importeer je gemakkelijk jouw conversies uit Analytics in Google Ads. Zo stuurt bijvoorbeeld jouw Google Ads campagne met de biedstrategie ‘conversies maximaliseren’ aan op de conversies die jij in Analytics gebruikt voor jouw online succes.

Hoe koppel je Google Ads aan Analytics? Ga naar jouw GA4 account en volg de volgende stappen:

  1. Klap de linkerkolom open en klik op ‘Beheer’ onderin.
  2. Scroll in de property-kolom naar beneden tot ‘Productkoppelingen’ en klik op ‘Google Ads-koppelingen’.
  3. Klik op de blauwe button ‘Koppelen’ rechtsboven en rond de vervolgstappen af.

Visueel ziet dat er als volgt uit:

Google ads aan Google Analytics koppelen


Sparringpartner nodig voor Google Adverteren?

Sommet Media kan jou helpen om meer rendement te halen uit jouw Google Adverteren campagnes. Benieuwd hoe wij voor jou een sparringpartner kunnen zijn op het gebied van Google Ads? Of gewoon behoefte aan een vrijblijvend adviesgesprek? Neem dan vooral contact met ons op!


Google Ads laten beheren

Weet je na het lezen van dit blog dat je de tijd voor het instellen van Google campagnes liever bespaart? Neem dan zeker contact met ons op! Want wil jij:

  1. Google Ads strategie laten opstellen? Doen wij!
  2. Google Ads laten instellen? Doen wij!
  3. Google Ads laten optimaliseren? Doen wij!
  4. Google Ads banners ontwerpen? Doen wij!

Laten we dus snel bespreken hoe we online groei voor jou realiseren!


Veelgestelde vragen

Picture of Kevin

Kevin

Online Marketing Strateeg

Neem contact op met onze expert en zie wat we voor jou kunnen betekenen.

Gerelateerde blogs

Klaar voor de stap omhoog?

Wil je meer halen uit je website, webshop en online marketing? Als full service internetbureau bieden wij alles onder één dak aan.